Подчеркните Participle 1 и Participle 2 и установите функции каждого из них, т?

Английский язык | 10 - 11 классы

Подчеркните Participle 1 и Participle 2 и установите функции каждого из них, т.

Е укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.

Переведите предложения на русский язык.

1. He heard the voices coming though the open door.

2. Having been shown the way I could find his house.

3. I have just translated an interesting text.

4. The results received were of great importance.

Заранее спасибо!

Ответить на вопрос
Ответы (1)
Лелик2702 18 янв. 2021 г., 12:25:33

1. coming through the open door

P1 определение

Он слышал голоса, доносящиеся через открытую дверь.

2. having been shown the way

P1 обстоятельство

После того, как мне показали путь, я смог найти его дом.

3. havetranslated

P2 часть глагола

Я только что перевёл интересный текст.

4. received

P2 определение

Полученные результаты были чрезвычайно важны.

Zulfat98 4 янв. 2021 г., 17:02:49 | 5 - 9 классы

Определите в следующих предложениях видовременные формы глаголов и укажите их инфинитив ; переведите предложения на русский язык?

Определите в следующих предложениях видовременные формы глаголов и укажите их инфинитив ; переведите предложения на русский язык.

1. The Government took a number of measures to strengthen the criminal justice system.

2. The main sources of law are legislation, common law and European Community law.

3. She will know the results tomorrow.

1Светик6 4 янв. 2021 г., 23:53:25 | 10 - 11 классы

Задание - Перепишите следующие предложения, подчеркните ParticipleI и установите функции, т?

Задание - Перепишите следующие предложения, подчеркните ParticipleI и установите функции, т.

Е. является ли оно определением, обстоятельством или частью сказуемого.

Переведите предложения.

1) When giving advice to others, think whether you would follow it yourself Давая совет другим, думайте, следовали ли бы Вы за ним сами.

2)Students reading English books in the original master the foreign language more easily.

Cтуденты, читающие на английском языке, заказывают в оригинальном владельце иностранный язык более легко.

3) Many companies are now looking for ways to improve their existing products.

Много компаний теперь ищут способы улучшить их существующие продукты.

Mishasokovets 5 янв. 2021 г., 02:29:37 | 10 - 11 классы

Подчеркните глагол - сказуемое и определите его видовременную форму и залог?

Подчеркните глагол - сказуемое и определите его видовременную форму и залог.

Переведите предложения на русский язык.

1. I don't know what the time is now as my watch has stopped.

2. The typist had typed all the letters before the manager came.

3. I shall be preparing for my examinations in May.

4. Science in Russia has made enomorous progress since the beginning of the century.

5. They informed us that they had charted the steamer "Minsk" for the transportation of the goods.

Ladysweets 6 янв. 2021 г., 00:35:58 | 5 - 9 классы

Use the mar and find way to the castle?

Use the mar and find way to the castle.

Sashaviktorov1 3 янв. 2021 г., 15:52:24 | 1 - 4 классы

Look at the pictures?

Look at the pictures.

Match the pictures with the text.

Read the text in the correct order.

(Отвеет!

А не превод)Помогите плиииз.

Isabelabrown 16 янв. 2021 г., 18:05:03 | 10 - 11 классы

Переведите, пожалуйста 1?

Переведите, пожалуйста 1.

Don’t enter the room, the suspect are being interviewed here 2.

The cadet being asked by the teacher is my best friend 3.

The house being built in our street is very beautiful 4.

Having finished his work the investigator went home 5.

Having received no answer from his accomplice the criminal decided to act alone 6.

As the book on Criminalistics has been translated into many languages, it became known everywhere 7.

The cadets attending this courses study Criminal Law and Crime Psychology.

8. He has been working on this case since 12 o’clock.

Antipnikit 7 янв. 2021 г., 19:47:59 | 10 - 11 классы

Use Present or Past Participle?

Use Present or Past Participle.

1. Are you … in football?

The last match between Holland and Germany was very … (interesting, interested).

2. We are deeply … with the lecture.

The way the lecture was read was … (disappointed, disappointing).

3. The news was absolutely .

. Everybody was … (surprising, surprised).

4. It was really a … experience.

They were … (terrifying, terrified).

5. Their parents were greatly … .

The information about the children was … (shocking, shocked).

6. The noise was absolutely … .

We were … to death (frightening, frightened).

7. This lecture was really … .

The listeners were … (bored, boring).

Vsamoylenko2008 17 янв. 2021 г., 01:01:50 | 1 - 4 классы

Find the personal pronouns in the text Who do they refer to I it he she?

Find the personal pronouns in the text Who do they refer to I it he she.

Владислав06101998 15 янв. 2021 г., 15:52:47 | 5 - 9 классы

ПЕРЕВЕДИТЕ НА РУССКОМ THE PIPER The Piper went out and reised the pipe to his lips?

ПЕРЕВЕДИТЕ НА РУССКОМ THE PIPER The Piper went out and reised the pipe to his lips.

He began to play.

When the rats heard the musik they came out of the houses.

They all ran after the piper.

He went down the street.

Настикакакака 2 янв. 2021 г., 07:33:02 | 5 - 9 классы

Say three things you found interesting in the text?

Say three things you found interesting in the text.

How could they help you when you meet new people?

D To break the ice you can smile at the new person.

Then,.

На этой странице сайта вы найдете ответы на вопрос Подчеркните Participle 1 и Participle 2 и установите функции каждого из них, т?, относящийся к категории Английский язык. Сложность вопроса соответствует базовым знаниям учеников 10 - 11 классов. Для получения дополнительной информации найдите другие вопросы, относящимися к данной тематике, с помощью поисковой системы. Или сформулируйте новый вопрос: нажмите кнопку вверху страницы, и задайте нужный запрос с помощью ключевых слов, отвечающих вашим критериям. Общайтесь с посетителями страницы, обсуждайте тему. Возможно, их ответы помогут найти нужную информацию.