Английский язык | 10 - 11 классы
Кто знает, ребят?
Подчеркните Participle I или Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью сказуемого.
1) The explantion given was not complete.
2) Having obtained the necessary results they stopped their experimental work.
Пример : translated - Participle II, часть сказуемого.
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т?
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.
1. It’s not only an efficient tool for studying the physical properties of solids.
2. Having obtained the necessary results they stopped their experimental work.
3. When translated, his article was sent to the ICC.
4. All the houses made of wood were burning like paper.
Перепишите следующие предложения ; подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т?
Перепишите следующие предложения ; подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.
Переведите предложения на русский язык.
1. It’s not only an efficient tool for studying the physical properties of solids.
2. Having obtained the necessary results they stopped their experimental work.
3. When translated, his article was sent to the ICC.
4. All the houses made of wood were burning like paper.
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т?
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола сказуемого.
: 1. Choosing the best rate of dollar some dealers get high profit.
2. What is he doing?
He is choosing the Christmas present.
3. Money taken from the bank were invested in new business activity.
4. He has taken part in a conference devoted to various economic problems.
Перепишите следующие предложения ; подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т?
Перепишите следующие предложения ; подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.
Переведите предложения на русский язык.
1. It’s not only an efficient tool for studying the physical properties of solids.
2. Having obtained the necessary results they stopped their experimental work.
3. When translated, his article was sent to the ICC.
4. All the houses made of wood were burning like paper.
Подчеркнуть Participle I and Participle II и установить функции каждого из них т?
Подчеркнуть Participle I and Participle II и установить функции каждого из них т.
Е. указать является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.
Перевести предложения.
1. He heard the voices coming through the open door.
2. Having been shown the way I could find his house.
3. I have just translated an interesting text.
4. The results received were of great importance.
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т?
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельствам»или частью глагола - сказуемого.
Предложения переведите.
1. The given explanation was not complete.
2. The voices coming through the open window were very loud.
3. When burnt coal produces heat.
4. When writing a telegram we must use as few words as possible.
Перепишите следующие предложения, подчеркните Participle I и Participle II?
Перепишите следующие предложения, подчеркните Participle I и Participle II.
Определите их функции в предложении.
Переведите предложения на русский язык.
A word spoken in time may have very important result.
All subjects surrounding us are composed of various substances.
The examination given was not complete.
Having passed their exams, they arranged the party.
Подчеркните Participle I и установите функции, т?
Подчеркните Participle I и установите функции, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью сказуемого.
1. The plant producing tractors is very powerful.
2. One must be careful when working with sharp tools.
3. New technologies are reducing the number of workers needed.
3) The working people of Britain have had a long tradition of democracy?
3) The working people of Britain have had a long tradition of democracy.
Подчеркните Participle I и Participle II и установите функции каждого из них, т.
Е. укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола - сказуемого.
Соотнесите функции Participle I и Participle II (А - Г) с номерами предложений?
Соотнесите функции Participle I и Participle II (А - Г) с номерами предложений.
Переведите предло¬жения на русский язык.
А. Participle I, определение.
Б. Participle I, обстоятельство + часть глагольного сказуемого в Present Continuous.
В. Participle II, определение.
Г. Participle II, обстоятельство + часть глагольного сказуемого в пассивном залоге.
1. In the neighboring gallery there are some famous paintings by I.
Repin.
2. While visiting the zoo most people are taking photos.
3. The fund administered directly by the Queen helps the developing countries.
4. When taken to the theatre school children are given pocket money.
Перед вами страница с вопросом Кто знает, ребят?, который относится к категории Английский язык. Уровень сложности соответствует учебной программе для учащихся 10 - 11 классов. Здесь вы найдете не только правильный ответ, но и сможете ознакомиться с вариантами пользователей, а также обсудить тему и выбрать подходящую версию. Если среди найденных ответов не окажется варианта, полностью раскрывающего тему, воспользуйтесь «умным поиском», который откроет все похожие ответы, или создайте собственный вопрос, нажав кнопку в верхней части страницы.
1) The explantion given (Participle II определение) was not complete.
2) Having obtained (Participle I обстоятельство) the necessary results they stopped their experimental work.